♥Thank You For Following♥

Monday 3 October 2011

02OKTOBER2011

gembiraa oh gembiraa.
kite dapat netbook percume , awak dapat ke? Haha.
Hussshh , tak baik cakap macam tu. okay-2.
Alhamdulillah.
haritu kite dapat netbook , happy sangat. terkejut jugak macam mane boleh dapat :)
mula-2 cikgu suruh saya isi borangg coz saya anak yatim :(
dekat atas tu tulis 'penerimaan netbook' , saya punye lh terkejut.
memang saya nk sangat bende nie. mama lappy tak dapat , anak lappy pon jadi lh.
Huhu :)
nana ade isi borang jugak , tapi tak dapat.
kesian kan? Haha (gelaakk jahatt)
pengetua saya cakap mini laptop tu kerajaa bagi 
coz kerajaan nk tingkatkn kemajuan apabila tibe tahon 2020.
swwwweeeettttt kn? Haha.
memang saya boleh fokus lh dalam pelajaran (perli).
tapi abang kite da cakap awal-2 , kene pandai bahagi kan mase.
die cakap mase belajar , belajar. jangan nk main je.
InsyaAllah , saya akan cube.
dikesempatan ini , saya mao meng-Upload gambar mini laptop tu dekat blogg saya nie.


baruu je dapat da install internet , betol-2 tak sabar ha.


tgk ? ade stiker 1 malysia kt depan. ssswwwweeettt kn ?




atifahanuar






                                          

No comments:

Post a Comment