♥Thank You For Following♥

Monday 10 October 2011

saket oh saket

Asalamualaikum :)
Ya Allah ! berilah aku kesihatan yang baik tok hari ini , esok dan selamanya.
Aaarrrrggghhh , sumpah tak tahan doh. Semalam ingat nak mengadu dekat Capital S , tapi die sibuk nak kuar. sibuk sangat nk lepak dengan kengkawan , 
aku kau tak kol or msg pon. aku msg , kau reply lambat je. mane tak bengang ! 
aku tahu lh kawan LEBIH PENTING daripada GIRLFRIEND ! 
Sebelum tu kite gadoh kejap kn?? aku terase ouh , sekarang aku nk tanya kau kat mane pon tak boleh en. da lh aku kene tahan saket nie , pas uh kau buad perangai pulak. takpew lh , aku tak tanya pape da okay. btw thanx buad aku macam nie. 
then sorry semalam tak reply msg kau , aku da tido. 
semalam aku saket sangat , tido baru lega :)


p/s: Capital S♥




atifahanuar

No comments:

Post a Comment