♥Thank You For Following♥

Tuesday, 6 December 2011

06DISEMBER2011

Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera kawan-2

Yahhoooooo , SPM is over :) Last paper Landskap & Nurseri. Itu subjek Elektif saya. Senang lh jugak semalam saya buad , banyak suruh susun je :)
Saya nak A+ dalam subjek tu , rasa-2 boleh dapat ke? Insya-Allah :)
Lepas je habes paper kita orang kumpul ramai-2 , conteng-2 baju dengan tanda tangan dan nombor handfone :) Nak tengok hasilnyaa?


yang nie Nadia. Cer tengok baju die , habes dengan nama dan tanda tangan orang.


Cally , Nadia , Ihsan , Haziq. Comel-comel kn ?



Tangkap gambar sekejap. Dala last jumpa korang semua. Rinduuu nanti :)

baju aku tak conteng ke? Hahaaa. Taaakkknnaaaakkkk aku ! Dala nak pergi makan lepas tu , pastu baju penoh dengan conteng-2. Segan saya :) Lagipon nanti saya takot , ayah saya bising lh. Sory tau sayang :)


Ha , tu saya , Nadia , Ariana. Dalam tandas :) Bersihkan baju saya? 


Sebelah saya nie Priyanka. Dia nie kan susah nak nampak batang hidung dia dekat sekolah. Tahu lh orang kaya :) Mak bapak boleh tanggung.

Rinduu dengan korang semua. Rinduu dengan macam-2 ragam korang. Rinduu dengan gedik korang.
Aku harap korang tak lupakan aku tau , aku akan selalu ingat kat korang. Budak lain semua da balik , tak sporting langsung dorang semua tu. Dorang takot rumah dorang lari lah tu.
 Btw 5 VOKASIONAL 1 THE BEST :)



AtifahAnuar



No comments:

Post a Comment