♥Thank You For Following♥

Saturday 3 September 2011

SPM oh SPM ♥

Asalamuaalaikum.

Pejam celik pejam celik , dua hari lagi daa bukak sekolah , daa trial. 
bukak sekolah saje teros trial , buku dala tak sentuh.
baru saje nk happy beraye , tak syokk lh tahon nie.
nk pk SPM lagi , pk lepas spm nk buad ape lagi.
Adoiii :(
nanti last minit baru nk bukak buku , boleh ke masuk eh?
hahaha.
cakap nk bukak sekolah nie. lupe kerja kursus landskap aku tak siap lagi.
Arrggghhhhhhhhhhh !!
panjang lh Cikgu Ghazali membebel nanti. 
pandai pandai lh aku bodekk nanti , hahaha.
balik cerite pade trial tadi.
Insya-Allah aku akan buad terbaik.
malam esokk aku mule membukak buku :))
doa2kn aku jawab trial dan SPM dengan tenang eh? huhu
kepada NAZIRUL ASMAI'.
best lh awak , trial da lepas :(
nanti SPM buad betol2 tau awak.
okayy lh , sampai sini saje celoteh saya.
next time , saya updated lagi :))

p/s: NAZIRUL ASMAI' rinduuu dekat awak lh ♥ :))




atifahanuar

No comments:

Post a Comment